šetříme naše lesy, proto faktura není přiložena ke zboží, ale je zasílána e-mailem po expedici zboží. Máte-li k faktuře jakékoliv dotazy nebo připomínky, napište nám na e-mail fakturace@timedarch.cz
Platba kartou
bez poplatku
platba bude provedena prostřednictvím ČSOB platební brány
objednávku ihned evidujeme jako uhrazenou
Bankovní převod
bez poplatku
po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme na Vaši e-mailovou adresu potvrzení Vaší objednávky, kde najdete veškeré údaje nutné pro platbu, včetně QR kódu pro provedení tzv. QR platby
při platbě převodem slouží číslo objednávky zároveň jako variabilní symbol platby.
O přijetí platby Vás budeme informovat emailem
po přijetí Vaší platby na náš účet a po naskladnění zboží (není-li skladem), bude Vaše objednávka vyexpedována na Vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u zboží
Číslo účtu je 2100524126 / 2010 (FIO banka a.s.), IBAN: CZ54 2010 0000 0021 0052 4126, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
zákazníci ze Slovenska provádí úhradu v měně EUR na bankovní účet 2100524134 / 2010 (FIO banka a.s.), IBAN: CZ32 2010 0000 0021 0052 4134, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Dobírka
poplatek 50,-Kč vč. DPH
Zaplatíte při dodání (převzetí) zboží přímo řidiči
platba v hotovosti
v případě že zásilku doručuje některá z přepravních společností níže, je možné uhradit doběrečné platební kartou
Na splátky - ESSOX
Bez poplatku
přesný popis včetně postupu jak nakoupit na splátky naleznete ZDE.
Hotově na provozovně
zboží bude uhrazeno hotově při osobním převzetí přímo na výdejním místě TimedArch DESIGN s.r.o., Bystřice 1224, 739 95 Bystřice
při převzetí a úhradě zboží obdržíte fakturu která zároveň slouží jako dodací list. Máte-li k faktuře jakékoliv dotazy nebo připomínky, napište nám na e-mail fakturace@timedarch.cz
Podmínky pro fakturaci bez DPH - pro SK zákazníky
pro fakturaci bez DPH je nutná registrace k DPH na Slovensku (je přiděleno DIČ pro účely DPH)
V případě, že jste plátcem DPH, uveďte DIČ do objednávky. Podklady k ověření registrace není nutné zasílat, registraci si ověříme na serveru Evropské komise.
DOPRAVA
Prodávající informuje kupujícího o expedici zboží telefonicky či e-mailem. Uvede-li kupující v objednávce jako kontaktní mobilní telefon, je zpravidla informován také formou SMS zprávy.
CENA DOPRAVY
Cena dopravy je stanovena dle hmotnosti a rozměru objednaného zboží a dále dle místa doručení (Česká republika, Slovensko).
Balné je zahrnuto v ceně dopravného.
Maximální možná cena dopravy po celé ČR při platbě bankovním převodem či prostřednictvím platební brány GoPay činí 499,-Kč vč. DPH .
Maximální možná cena dopravy po celé ČR při platbě dobírkou, tj. včetně doběrečného činí 549,-Kč vč. DPH.
Cena dopravného je stanovena následovně:
Celková hmotnost
Dopravné v rámci ČR
Dopravné na Slovensko
0 – 4.9 kg
120,-Kč
300,-Kč
5 – 14.9 kg
180,- Kč
300,-Kč
15 – 29.9 kg
240,- Kč
500,-Kč
30 – 49.9 kg
290,- Kč
3 000,-Kč
50 – 75.9 kg
350,- Kč
4 000,-Kč
76 – 99.9 kg
450,- Kč
4 000,-Kč
Nad 99.9 kg
499,- Kč
4 000,-Kč
Doprava zdarma
Doprava zdarma je poskytována, přesahuje-li hodnota objednávky částku 9.999,- Kč 1.999,- vč. DPH. Toto platí pouze pro doručení v rámci České republiky.
Na zboží zasílané na Slovensko se nabídka dopravy zdarma NEVZTAHUJE .
DRUH DOPRAVY
Přepravu zboží realizujeme vlastní firemní přepravou a rovněž využíváme služeb smluvních partnerů – přepravních společností PPL, GLS, DPD a FOFR.
Je na rozhodnutí prodávajícího jakou formu přepravy zboží ke kupujícímu zvolí (přepravní společnost, vlastní doprava).
Způsob dopravy Vaší objednávky zjistíte online ve sledování stavu objednávky (odkaz najdete v emailu potvrzujícím přijetí objednávky)
Doprava na Slovensko je realizována u menších zásilek do 15kg prostřednictvím smluvních přepravních společností. Zboží bude doručeno nejpozději do 5 pracovních dnů od jeho expedice. U rozměrných zásilek o hmotnosti vyšší než 50kg doručujeme zboží naším vozidlem.
STANDARDNÍ DOPRAVA
přepravní společnost PPL (max. do 30kg)
PPL doručuje zásilky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, zpravidla uloží zásilku v nebližším PPL Parcelshopu.
Ve chvíli, kdy je balík předán do přepravy PPL (vyzvednut kurýrem), obdržíte notifikační email. V den doručení obdržíte email a SMS zprávu s časovým oknem předpokládaného doručení.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání zásilky v hotovosti nebo kartou.
Pohyb zásilky můžete sledovat v aplikace mojePPL nebo na stránkách PPL po zadání 11místného čísla zásilky ve sledování zásilky.
přepravní společnost GLS(max. do 30kg)
GLS doručuje zásilky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám zásilku následující pracovní den.
Ve chvíli, kdy je balík předán do přepravy GLS (vyzvednut kurýrem nebo podán na výdejním místě), obdržíte první zprávu s informací, že balík bude doručován následující pracovní den. Jakmile se balík nachází na doručovacím depu, kde jej kurýr nakládá na rozvozové auto, obdržíte v ranních hodinách zprávu s dvouhodinovým časovým oknem, kdy proběhne doručení.
V případě, kdy první pokus o doručení není úspěšný, GLS se snaží navázat komunikaci s příjemcem a domluvit s ním vhodnou alternativu ještě ten den. Příjemce může např. požádat o uložení v nejbližším výdejním místě GLS, případně u souseda. GLS se zeptá sousedů příjemce, zda jsou ochotni balík převzít. Po uložení je příjemci poslána potvrzující zpráva s adresou výdejního místa GLS nebo jménem souseda, který balík přebral. Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič zanechá oznámení o zásilce. Oznámení je vhozeno do poštovní schránky, v případě její nedostupnosti je vylepeno na vstupní dveře. Oznámení obsahuje číslo balíku, informace o důvodu nedoručení, místo uložení a kontakt na GLS. Balík, který není možno uložit ve výdejním místě GLS nebo u souseda, je přepraven zpět do regionálního depa a GLS v dalších pracovních dnech provede druhý, případně třetí pokus o doručení.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání zásilky v hotovosti nebo kartou.
Cestu balíčku sledujte na stránkách GLS. O průběhu doručování si přečtěte víceZDE.
přepravní společnost DPD(max. do 30kg)
DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace myDPD. K dispozici je ke stažení i mobilní aplikace myDPD.
Aplikace myDPDvám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat dobu doručení, poslat kurýrovi zprávu.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.
Přepravní společnost FOFR zajišťuje přepravu drobných i objemných kusových zásilek. Zásilky doručuje do dvou pracovních dnů, zpravidla vak druhý pracovní den po odeslání
O doručení vás budou informovat e-mailem, případně SMSkou nebo telefonicky. V e-mailu naleznete číslo zásilky a odkaz pro sledování stavu zásilky.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání zásilky v hotovosti nebo platební kartou.
Cestu zásilky sledujte ZDE. V den doručení naleznete ve sledování zásilky jméno řidiče, jež vám zásilku doručuje a telefonický kontakt na něj. V případě potřeby můžete řidiče sami kontaktovat a dohodnout si s ním podrobnosti dodání Vaší zásilky.
FIREMNÍ DOPRAVA
Pokud máte zájem o některou z naších doplňkových služeb (montáž, výnos, demontáž), je doprava objednaného zboží realizována firemní přepravou
Firemní přepravou jsou rovněž dodáványtěžké a objemné / nadrozměrné zásilky (postele, rozměrné skříně, nábytkové komplety, sedací soupravy a další)
V případě dodání firemní přepravou Vás alespoň dva dny předem telefonicky kontaktujeme, abychom Vás informovali o termínu a přibližném čase dodání (jednohodinové nebo dvouhodinové časové okno) . Nepodaří-li se nám se s Vámi telefonicky spojit, budete informováni formou SMS zprávy.
Čas sdělený při telefonickém rozhovoru je pouze orientační, přesný čas doručení je závislý na aktuální dopravní situaci v den doručení a stavu silnic a dálnic.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, zaplatíte řidiči při přebírání zásilky v hotovosti, nebo přes QR kód - tzv. QR platbou.Platba kartou není možná.
Cestu zásilky nelze při doručování zboží firemní dopravou sledovat. V den doručení však můžete telefonicky kontaktovat řidiče pro bližší informaci o čase dodání na telefonním čísle +420 601 200 106, nebo +420 776 174 058
OSOBNÍ ODBĚR V BYSTŘICI
Telefonicky, e-mailem či sms zprávou Vám potvrdíme, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
Zboží je nutné vyzvednout do 14 dnů od expedice, tj. ode dne, kdy jsme Vás informovali o připravení zboží k vyzvednutí. Pokud si zboží v uvedené lhůtě nevyzvednete, bude Vám dalších následujících 14 dnů účtováno skladné ve výši 50,-Kč / den. Po měsíci dojde ke stornování Vaší objednávky.
Adresa výdejního místa je Bystřice 1224, 739 95 Bystřice
Provozní doba výdejního místa je: pondělí - pátek 08.00 - 15.00 hodin po předchozí tel. domluvě!
pro dohodnutí konkrétního termínu vyzvednutí zboží nás kontaktujte.
Na výdejním místě e-shopu je možná úhrada zboží pouze v hotovosti nebo platba přes QR kód. Platební karty nejsou přijímány!